Sunday, May 18, 2014

Mukadimah daripada orang baru

Assalamualaikum wbt
Bismillahirahmanirrahim.. 

Berdebar rasa baru first time nak berblog 
Ini entri pertama saya. Hajat nya sekadar nak berkongsi pendapat selain daripada muhasabah diri sendiri.

Semoga tetap la tujuan dan matlamat berblog ni. Okaylah kita taaruf sikit dulu la. Berumur 23 tahun dan masih mengejar cita cita yang terlalu banyak. Bekerja di petaling jaya dan berasal dari Ipoh. Mohon tunjuk ajar dan pendapat daripada blogger blogger senior untuk kita sama sama sukses. 

Setakat ini mukadimah saya. Kredit kepada kakak saya yang membantu dari jauh dalam membuat blog ni. Maklum la saya bab ni memang cetek ilmu. Serta wifi rumah abang saya dan tak dilupakan kawan kawan yang support saya.





Nurul Sheila 
Blog ini hanya sekadar pandangan peribadi saya shj. Mohon teguran daripada pembaca sekalian.
Terima kasih








No comments:

Post a Comment